Pracovní asistence

Co dělá taková pracovní asistentka? Pomáhá vašim klientům uklízet? Ale vůbec ne! Úkolem pracovních asistentek je být průvodkyní a oporou našich hendikepovaných zaměstnanců, zejména po nástupu do zaměstnání. 

 

Našim cílem je dosáhnout maximální samostatnosti, sebejistoty zaměstnanců a kvality práce – a k tomu přispívají právě pracovní asistentky. 

 

Co je to pracovní asistence a v čem zaměstnancům pomáhá?

Naši zaměstnanci mohou v případě potřeby využít pracovní asistenci. A mnozí potřebují pomoc a podporu nejen při nástupu do zaměstnání ale i v  průběhu roku při výkonu práce. Úklid může totiž být sice na první pohled považován za jednoduchou činnost, která nevyžaduje žádné odborné znalosti… Ale hendikepovaní, kteří nemají s uklízením, používáním profesionální úklidové chemie a pomůcek, či komunikací se zákazníky žádné zkušenosti, to bez pomoci nezvládnou. Pracovní asistentka pomáhá zaměstnancům dosáhnout co nejlepšího výkonu s ohledem na jejich hendikepy. 

 

Bilanční diagnostika, poradenství a konzultace s psycholožkou

Zaměstnancům je také k dispozici psycholožka, mohou kdykoli využít odborné poradenství či bilanční diagnostiku.